مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:452023-01-17سياسي

سردار فدوی: آمریکا 44 سال نتوانست «هیچ غلطی» بکند


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که ان شاءالله این جرثومه فساد، رژیم صهیونیستی از بین می رود، خاطرنشان کرد: آنچه می خواستند درایران به وجود آورند در تل آویو و حیفا به وجود آمد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی فدوی طی سخنانی در یازدهمین همایش غزه، نماد مقاومت یادواره سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شروع نهضت اسلامی با سخن امام (ره) در ارتباط با موضوع فلسطین همزمان است، این موضوع اصلی از آن زمان تا الان موضوع اول انقلاب اسلامی است.

تا وقتی امام زنده بودند موضوع فلسطین مساله اول ایشان بود و قریب 34 سال است امام حاضر انقلاب مقام معظم رهبری موضوع اول را فلسطین می دانند.

وی تصریح کرد: خبیثان عالم در 10 سال اول ما را درگیر جنگی کردند که به میزان لازم فرصت را از ما گرفت که به موضوع فلسطین بپردازیم، اما در 30 و چند سال امامت رهبری به این مساله پرداختیم و آن را به صورت اعلامی هم فریاد زدیم.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای اراده امام انقلاب اسلامی پای کار رفت تا عملی کند، خاصه وقتی که عزیز شهید سلیمانی در نیروی قدس مستقر شد هم خود را معطوف این موضوع کرد و امام انقلاب اسلامی فرمودند یکی از کارهای حاج قاسم این بود که دست فلسطینی ها را پر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: آمریکا 44 سال نتوانست «هیچ غلطی» بکند

سردار فدوی: آمریکا 44 سال نتوانست «هیچ غلطی» بکند